W przypadku dokonywania zamówienia jako zarejestrowany użytkownik, mają Państwo szansę zbierać punkty lojalnościowe za każde złożone zamówienie. Przy kolejnym zamówieniu mogą Państwo zapłacić wcześniej zebranymi punktami za kolejne produkty. Mogą Państwo sami zdecydować czy wykorzystać zebrane punkty od razu, czy uzbierać większą sumę i zapłacić za późniejsze zamówienia.
Aktualną ilość zebranych punktów mogą Państwo sprawdzić w sekcji Moje konto.
Aktualną ilość zebranych punktów mogą Państwo sprawdzić w sekcji Moje konto.
Częste pytania
Kto może zbierać punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe mogą zbierać wszyscy zarejestrowani klienci.
Jaki jest koszt udziału w programie lojalnościowym?
Udział w programie lojalnościowym Aosom jest bezpłatny. Wystarczy jedynie, że dokonają Państwo rejestracji swojego konta na naszej stronie.
Ile punktów lojalnościowych mogę otrzymać po dokonaniu zakupu na aosom.pl?
Za każde wydane 1 zł otrzymają Państwo 1 punkty lojalnościowe.
Każde zebrane 100 punktów mogą Państwo wymienić na 1 zł rabatu na następny zakup.
Każde zebrane 100 punktów mogą Państwo wymienić na 1 zł rabatu na następny zakup.
Kiedy mogę wykorzystać moje punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe można wykorzystać przy kolejnym zamówieniu. Po zalogowaniu się w sekcji Moje konto mogą Państwo wykorzystać wcześniej zebrane punkty w aktualnym procesie zamówienia.
Po tym fakcie powinna pojawić się zaktualizowana cena zamówienia. Punkty lojalnościowe znajdują się tak długo w procesie sprawdzania, dopóki zamówienie faktycznie zostanie opłacone.
Po tym fakcie powinna pojawić się zaktualizowana cena zamówienia. Punkty lojalnościowe znajdują się tak długo w procesie sprawdzania, dopóki zamówienie faktycznie zostanie opłacone.
Czy mogę przenieść moje punkty lojalnościowe na inną osobę lub czy jest możliwa wypłata pieniężna w zamian za punkty?
Nie, punkty lojalnościowe są przypisane do pojedynczego konta i nie można ich przenosić na inną osobę. Punktów nie można także wymianiać na gotówkę. Punkty lojalnościowe są jedynie do wykorzystania w trakcie składania zamówienia na aosom.pl.
Jak mogę sprawdzić stan moich punktów lojalnościowych?
Aktualną ilość zebranych punktów na aosom.pl mogą Państwo sprawdzić w sekcji Moje konto>Punkty lojalnościowe.
Jaka jest minimalna możliwa ilość punktów do wykorzystania?
Swoje punkty lojalnościowe mogą Państwo wykorzystać w każdym momencie. 100 zebranych punktów odpowiada rabatowi w wysokości 1 zł
Czy moje punkty mogą stracić ważność?
Tak, zgromadzone Punkty Lojalnościowe wygasają z końcem każdego roku kalendarzowego. W dniu 1 stycznia następnego roku saldo punktów wynosi 0, co oznacza, że punkty lojalnościowe muszą być zawsze wymieniane w ciągu bieżącego roku kalendarzowego.
W przypadku zwrotu zamówionych artykułów, z przyczyn technicznych nie możemy niestety zwrócić punktów lojalnościowych.
W przypadku zwrotu zamówionych artykułów, z przyczyn technicznych nie możemy niestety zwrócić punktów lojalnościowych.
Czy punkty lojalnościowe łączą się z innymi akcjami promocyjnymi w naszym sklepie?
Tak, punkty lojalnościowe łączą się z innymi akcjami promocyjnymi.
Co się stanie z moimi punktami w przypadku dokonania reklamacji lub zwrotu produktu?
W przypadku reklamacji lub zwrotu zamówionego towaru, nie możemy zwrócić Państwu wykorzystanych punktów. Niestety ze względów technicznych jest to niemożliwe.