Rejestracja
1.CZY MUSZĘ SIĘ ZAREJESTROWAĆ ZANIM ZŁOŻĘ ZAMÓWIENIE?
Nie, w każdym momencie można złożyć zamówienie jako gość. Jedynie w
przypadku chęci wykorzystania kodu rabatowego trzeba się uprzednio zarejestrować.
2.JAK MOGĘ SIĘ ZAREJESTROWAĆ?
Prosimy kliknąć na pole „Rejestracja“ znajdujące się na górze strony.
Pojawi się formularz rejestracyjny. Prosimy kliknąć pole „Rejestracja“ i wpisać wszystkie
wymagane dane. Podając nazwę użytkownika oraz hasło w łatwy sposób mogą Państwo utworzyć swój
profil. Najprostszym sposobem jest użycie adresu e-mail jako nazwy użytkownika. Hasło nie może
być krótsze niż 6 znaków. Zaleca się używanie małych i wielkich liter oraz cyfr.
Zarządzanie kontem
1.ZMIANA HASŁA
W sekcji „Moje konto“>“Zmiana profilu“ prosimy kliknąć „Zmiana
hasła“, będą Państwo poproszeni o podanie nowego hasła.
2.ZAPOMNIAŁEM (-ŁAM) HASŁA
Prosimy o wybranie w sekcji „ZALOGUJ“ funkcji „Zapomniałem hasła“.
Następnie należy wypełnić wymagane pola i wybrać opcję „Przywróć hasło“
3.ZMIEŃ/DODAJ ADRES
W sekcji „Moje konto“ należy nacisnąć Książka adresowa. To tu mogą
Państwo dodać nowy adres.
Wysyłka & dostawa
1.DO JAKICH KRAJÓW WYSYŁAMY NASZE PRODUKTY?
Nasze produkty wysyłamy do większości krajów Unii Europejskiej. Nie
wysyłamy produktów na wszystkie wyspy znajdujące się w obrębie UE jak i do krajów znajdujących
się w Europie ale nie wchodzących w skład UE oraz Schengen. W przypadku pytań dotyczących
wysyłki i dostawy zachęcamy do kontaktu z nami.
2.KIEDY I JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ STATUS MOJEJ PRZESYŁKI?
Jak tylko otrzymają Państwo od nas numer przewozowy paczki, jej
aktualny status mogą Państwo sprawdzić tego samego dnia od godziny 18.
3.JAK DŁUGO TRWA DOSTAWA?
Po otrzymaniu przez nas opłaty za złożone zamówienie, przygotowanie
zamówienia do wysyłki trwa od 24 do 48 godzin. W tym czasie produkty zostają odebrane przez kuriera
i ich dostawa trwa 2-4 dni robocze.
Zamówienie
1.JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ STATUS MOJEGO ZAMÓWIENIA?
Aby sprawdzić aktualny status zamówienia należy zalogować się w
sekcji „Moje konto“, następnie kliknąć na „Moje zamówienia“. To tu można sprawdzić statusy
poszczególnych zamówień.
NIEZAPŁACONE: Dla tego statusu istnieją dwie możliwości. Pierwsza, to nie zapłacili jeszcze Państwo za złożone zamówienie, a druga możliwość, to że Państwa wpłata nie została jeszcze zaksięgowana. Jeśli po trzech dniach status się nie zmienił, to prosimy o kontakt z nami.
W TRAKCIE: Państwa zamówienie jest realizowane. WYSŁANE: Państwa zamówienie oraz wiadomość e-mail z numerem przewozowym zostało wysłane.
NIEZAPŁACONE: Dla tego statusu istnieją dwie możliwości. Pierwsza, to nie zapłacili jeszcze Państwo za złożone zamówienie, a druga możliwość, to że Państwa wpłata nie została jeszcze zaksięgowana. Jeśli po trzech dniach status się nie zmienił, to prosimy o kontakt z nami.
W TRAKCIE: Państwa zamówienie jest realizowane. WYSŁANE: Państwa zamówienie oraz wiadomość e-mail z numerem przewozowym zostało wysłane.
Odstąpienie od umowy
1.CHCĘ ZWRÓCIĆ ZAMÓWIONY PRODUKT.
W przypadku, gdy chcą Państwo zwrócić towar, ponieważ nie spełnia
Państwa oczekiwań albo został dostarczony wybrakowany lub uszkodzony prosimy o zapoznanie się
z naszą polityką zwrotów, która jest opisana w sekcji "Prawo odstąpienia od umowy dla
konsumenta". Gdy towar był niezgodny z opisem lub uszkodzony, należy uprzednio się z nami
skontaktować i poinformować nas o zamiarze zwrotu towaru. Jako załącznik wiadomości należy
umieścić zdjęcia potwierdzające uszkodzenie lub nieprawidłowość towaru i wysłać na adres
service@aosom.pl. W tytule wiadomości należy umieścić numer zamówienia lub rachunku a w treści
prosimy o umieszczenie krótkiego opisu.
2.JAK DŁUGO TRWA ZAKSIĘGOWANIE ZWROTU PIENIĘDZY ZA ZWRÓCONY PRODUKT?
Po odstąpieniu od umowy, czas na otrzymanie zwrotu pieniędzy wynosi
do 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas zwróconego produktu i sprawdzenia jego
nieużytkowania. Jeśli stwierdzimy, że produkt dotarł do nas cały i nieużywany to otrzymają
Państwo cała kwotę zakupionego produktu. Jesli jednak produkt będzie nosił ślady użytkowania
to otrzymają Państwo tylko częściowy zwrot kosztów produktu. O decyzji zostaną Państwo
poinformowani drogą elektroniczną.
3.OTRZYMAŁEM (-ŁAM) TYLKO CZĘŚĆ MOJEGO ZAMÓWIENIA.
Jeśli zamówili Państwo więcej niż jeden produkt, to wysłanych
zostanie kilka paczek. Może się zdarzyć, że nie wszystkie paczki dojdą w tym samym momencie.
Ta sama zasada dotyczy produktów, których zamówienie składa się z więcej niż jednej
paczki.
W przypadku, gdy otrzymali Państwo wszystkie paczki, ale mimo to brakuje części, to prosimy o ponowne dokładne sprawdzenie wszystkich paczek. Jeśli są jednak Państwo pewni, że brakuje pewnych części w zamówieniu to prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym fakcie service@aosom.pl.
W przypadku, gdy otrzymali Państwo wszystkie paczki, ale mimo to brakuje części, to prosimy o ponowne dokładne sprawdzenie wszystkich paczek. Jeśli są jednak Państwo pewni, że brakuje pewnych części w zamówieniu to prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym fakcie service@aosom.pl.